utorak, 12. veljače 2013.

Mission impossible or not? Part 1

Dakle, kako kupiti što više, a potrošiti što manje? :)
Djeluje gotovo nemoguće kada se ovako napiše, ali uistinu nije tako. 

Često me prijateljice pitaju "Pa gdje si to našla kad je tako jeftino?", "Zašto ja to nikad ne nađem?"
Stvar je u tome što ja nikad ne tražim nešto što mi treba. Zvuči čudno :D
Dakle, nikad ne dopustim da bez nečega ostanem i samim time nikad ne idem u namjensku kupnju, jer onda većinom kupim skuplje stvar samo zato što mi trebaju.

Danas ću Vam pokazati cipele koje sam u zadnjih dva mjeseca kupila :)
Cipele obično kupujem impulzivno, pogotovo štikle, jer znam da ih neću nositi, ali samo ih želim imati :D

Prve cipele su kupljene u New Yorkera za 19 kn :)


Druge i treće su kupljene u Dolce Ive za 50 kn :)













 



Da li Vam se sviđaju moji zadnji ulovi? Zanimaju li Vas moje "strategije" za jeftiniju kupovinu? :D
U nekom od nadolazećih članaka pokazat ću Vam odjeću i nakit koje sam kupila na sniženjima :)

2 komentara:

  1. Preslatke su ove 'nude' štiklice! :) Ja impulsivno kupujem ruževe...a i planski...kako god okreneš - ja stalno kupujem ruževe. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. O ruževima i rumenilima bolje da ne pričam :D

    OdgovoriIzbriši