nedjelja, 10. ožujka 2013.

It's so fluffy i'm gonna die

Real Techniques part 2 

U postu kojeg sam objavila prije nekoliko dana (Killing me softly) predstavila sam Vam svoje dojmove o Core collection setu, a u ovom postu ću Vam predstaviti pojedinačne kistove :)


Za razliku od Core collection seta kojeg sam naručila preko  iHerb.com, pojedinačne kistove sam naručila preko HQ hair.com (kada je bilo 15% popusta + 20% popusta koje ste mogli dobit ako ste pretplaćeni na Lisa Eldridge channel). Ovih dana je ponovo u tijeku 15% popusta.
Za razliku od iHerba, HQ hair ima opciju plaćanja preko paypala. 
Pošiljka je stigla za točno 2 tjedna-oooogromna kutija puna papira koji je štitio sadržaj paketa :)
Naručila sam: Stippling brush, Blush brush i Setting brush.
Svaki od 3 kista je još dodatno upakiran u plastičnu kutijicu koja je praktična za putovanja (na slici možete vidjeti da je plastika malo zagrebana, ali meni to ni najmanje ne smeta).



 Sa stražnje strane kutije je ime kista, funkcija i malo o Sam :)




Svi kistovi imaju metalnu dršku roze boje na kojoj piše ime kista te ime proizvođača.
Kod samog pranja jedino je ispala jedna dlačica iz bockalice, a nijedan kist nije puštao boju.

O kistovima

Stippling brush (£ 10,99) sam naručila za rumenilo i možda puder (možda jer za puder koristim Sigmu F80).



 Kist je kao što mu samo ime kaže bockalica, ali nema toliko duge dlačice kao ostale bockalice.



 Kao što vidite bijele dlačice nisu toliko guste što omogućuje pomicanje i odlično blendanje rumenila-za što ga i koristim.
Kist je jako nježan i mekan i prekrasno nanosi rumenilo, kako u prahu tako i kremasta.



 Blush brush (£ 10.99sam naručila također za rumenila, inovativno s obzirom na njegovo ime :P
Kist je velik i taaaaako mekan. Prije nego sam ga počela koristiti samo sam se njime mazila po licu, awkward :D





Kao što vidite, ima kuglasti oblik, što je odlično za nanošenje rumenila, jer vrhom pokupim rumenilo iz kutijice, nanesem ga na jagodicu i onda ga postraničnim dijelom kista blendam. Nema šanse pretjerati s ovim kistom.




Također je dobar za nanošenje pudera u prahu, ali ga za to ne koristim jer mi je u tu svrhu draži Look by Bipa kabuki.


Setting brush (£6.99sam uzela za nanošenje highlitera i stavljanja pudera u prahu ispod očiju.




 Kako obožavam ovaj kist. Stvarno je multifinkcionalan i sve teksture proizvoda fenomenalno nanosi.



Jako je gust, a opet izrazito mekan.


I za kraj malo skupnih sličica :)




Sad malo sličica s Core collection :)





Zaključak :
jako dobri kistovi pristupačne cijene i iznimne kvalitete, koji su pri tom multifunkcionalni.
Da ih izgubim ponovo bi ih naručila.


U slijedećoj narudžbi planiram uzeti Expert face brush i barem još jedan Setting brush :)

1 komentar: